واقعا وقتی یک عده توی این وضعیت اینقدر مجیز میگن و هنوزم فکر میکنن گل و بلبله آدم تعجب میکنه‌. بعد نسلشون هم تموم نمیشه. چجوریه واقعا؟ یعنی اینهمه فشار روی ماست فقط یا پول اینکارا خوبه که اونا این وضع رو نمیبینن؟!

+ تاريخ پنجشنبه شانزدهم اسفند ۱۴۰۳ساعت 19:51 نويسنده |