من موی سفید زیاد دارم و شقیقه راستم تقریبا سفید شده. روند سفید شدن موهامم از سوم دبیرستان بود ک شروع شد. ماه هم موی سفید داره و برای همین رفت ک رنگ کنه. قبلش ی مدل نشون داد ک منم گفتم اوکیه و بهت میاد اما وقتی برگشت دیدیم شبیه مش شده :/ موهاش قیافه اش رو بزرگ کرده و کسی ام جرات نمیکنه بهش بگه بهت نمیاد. حالا این وسط بابام هی سوسه میاد ک دختر نباید مو رنگ کنه و فلان. والا ک موهای خودشه و بهت ربطی نداره. حالا درسته من با اینکه رنگ به قیافه اش نمیاد مشکل دارم ولی با ذات کار مخالف نیستم. مشکلش اینه ک توی جزئی ترین مسائل دخالت میکنه. در یک کلام بابام نمونه بارز یک مرد خاله زنکه.