از صبج یک باد سردی میزد ک استخون رو میسوزوند. الان دیدم سگ همسایه داره پارس میکنه و رفتم دم پنحره تا ببینم تقصیر کدوم گوربه است که یهو دیدم داره برففف میاد ^^ اینقدر زیباست ک دوست دارم فقط به صداش گوش کنم. نمیدونم از کی داره میباره ولی نشسته.
RSS
TEMP:M0ZHGAN