دیشب بی بدن رو دیدم. بنظرم ضعیف بود. پرونده پیچیده ای بود و میتونستن خیلی بیشتر روی فیلمنامه مانور بدن. ولی خب... بازی پورفرج خوب بود. نکته اخلاقی فیلم هم این بود ک به دوستان دانشگاه خود اعتماد نکنید یا اگ میکنید گوشی خود را دستشان ندهید -_-
+
تاريخ پنجشنبه بیست و هشتم تیر ۱۴۰۳ساعت 13:7 نويسنده
|