امروز صبح خواب دیدم کنکور ارشدم دو مرحله شده و ۱۴ روز بعد باید مرحله دومش رو میدادم. استرس گرفته بودم ک حالا چجوری اینهمه درس رو تا دو هفته دیگه بخونم و نکنه رتبه ام از مرحله اولیه بدتر بشه :))) ولی الان برای رفتن ب ارشد مردد ام. میگم چرا الکی اینقدر برای سهمیه رتبه اولی پیگیر بودم. زیاد ب خودم مطمئن نیستم.