دیروز از ساعت یک تا سه کلاس نداشتم و میخواستم که برم سینما. نزدیکی سینمایی که میخواستم برم یه دبیرستان دخترونه بود و تایمی که من داشتم میرفتم اونا تعطیل شده بودن. یه اقای میانسالی داشت از بین جمعیت دخترا رد میشد و قدش نسبتا کوتاه بود. یهو دیدم ی دختره برگشت و اقاعه رو با دست نشون دوستاش داد و همشون زدن زیر خنده. رفتارشون واقعا زشت بود. نمیدونم چرا نسل جدید اینطوری شدن. علاوه بر این، رد شدن پسرای موتوری و متلک انداختن اونا به دخترا و در مقابل فحشای رکیک دخترا رو هم منظور کنید. بعدشم یه گروهی از اونا رفتن ساندویچی و گروه دیگه ام رفتن مغازه آرایشی بهداشتی. نمیدونم. شاید دوره ما هم همین بود و من خیلی تو کفشون نبودم.

+ تاريخ چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت 18:52 نويسنده |