برخلاف سالهای دیگه میخوام امسالم رو جمع بندی کنم. سال ۱۴۰۳ برای من اصلا خوب نبود. مریض شدن مامان و بستری شدنش توی بیمارستان و یک هفته و نیم سختی که پشت سر گذاشتم و رسیدگی های بعدش برام طاقت فرسا بود. یکسری مریضی برای خودم اتفاق افتاد که بهشون اهمیت ندادم و نمیدونم قراره بازم عود کنن یا نه. انصرافم از ارشد و از دست دادن دوستی هایی که توی دوران دانشگاه داشتم. بی حوصلگی هام. بی پولی های بابا که از همیشه بیشتر شده بود. شاید اگر بخوام از خوبی این سال بگم خریدن چندتا کتابی بود که دوستشون داشتم و پیدا کردن جرات اینکه توی جنگل پیاده روی کنم باشه. امیدوارم سال ۱۴۰۴ برای همههه سال خوبی باشه و این سایه شوم از اینجا بره 💚

+ تاريخ پنجشنبه سی ام اسفند ۱۴۰۳ساعت 9:31 نويسنده |