فصل اول true detective رو تموم کردم. بیشتر از اینکه داستان جذابی داشته باشه، بازی های عالی داره. مخصوصا شخصیت راست. حقیقتا شخصیت پردازی این سریال منو ترغیب به دیدن کردن تا داستانش. برعکس تعریف های افراطی که از این سریال میشد اونقدر خوب نبود. نمیدونم ولی بعد سریال فارگو توقعم توی سریال های جنایی بالا رفته و همه سریالای جنایی رو با اون مقایسه میکنم. چندتا سریال نوشتم و فردا تصمیم میگیرم کدومو ببینم.