اون دکتره جمعه ی نصیحتی بهم کرد و خواستم ک بنویسمش. گرچه سن من از این مسخره بازیا گذشته، ولی انسان ممکنه هر لحظه از زندگی پاهاش سُر بخوره. منم از این قاعده جدا نیستم. گفت همیشه جوری رفتار کن که اگر پدر و مادرت هم اونجا باشن همونجوری رفتار میکنی. یعنی اگر جای دیگه رفتی و از پدر و مادرت دور بودی کاری ک طبق اصولت نبوده رو انجام نده. این چیزا رو ادم میدونه اما گاهی نیازه یکی بهش یادآوری کنه.

+ تاريخ یکشنبه سیزدهم خرداد ۱۴۰۳ساعت 18:53 نويسنده |