دیگه هیچی واسم جذاب نیست. هیچی شگفت زدم نمیکنه. همه چی تکراری شده. ادما حوصله ام رو سر میبرن. استرسی دارم و فکر میکنم مرحله بعدی زندگیم قراره سخت باشه. قراره دیگه تاپ نباشم، اول نباشم. قراره کلی حرص بخورم و چاق بشم. شاید ب بی راه برم. اصلا شاید گنگستر آمل بشم :))))

+ تاريخ پنجشنبه بیست و هشتم تیر ۱۴۰۳ساعت 13:10 نويسنده |