ی زمانی برای اینکه شارژ میخریدیم باید میرفتیم سوپرمارکت و میگفتیم یه شارژ دو هزارتومانی همراه اول بدهید لطفا و اونم دو هزار و هفتصد تومن میگرفت و یک تیکه مقوای کوچکلوی آبی بهمون میداد ک باید با ناخن میوفتادیم به جونش تا کد رو بخونیم. اما الان به راحتی با اپ شارژ میکنیم و خبری از اون بدبختیا نیست :)